واقع گرا بودن در انتخاب درست کلمات کلیدی

قسمت اول :

همه ما می دانیم بهترین و کم هزینه ترین روش برای کسب درآمد

در حوزه دیجیتال مارکتینگ ، استفاده از تکنیک های سئو بر روی وب سایت می باشد.

کافیست در یک کلمه کلیدی درست ، رتبه بگیرید . از همینجا فروش و کسب درآمد شما آغاز خواهد شد .

اما آیا انتخاب کلمه کلیدی درست برای انجام فعالیت های سئو ساده است ؟

آیا بهترین کلمه کلیدی ، آن کلمه ای است که بیشترین میزان جستجو را دارد ؟

یک استراتژی عام برای انتخاب کلمات کلیدی

حتما تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که برای فروش

مثلا محصول “کفش” یا “کتونی” برای کلمات کلیدی “کفش” و یا “کتونی” انرژی ،

وقت و هزینه بسیار زیادی را کرده باشید و در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیده باشد ؟

یک مثال بسیار ساده و واقعی در این زمینه وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت

 

از نگاهی دیگر

در مورد وب سایت هایی که قدرت دامنه بالا ،

سابقه بالا و برند شناخته شده ای دارند نیز فعالیت بر روی کلمات کلیدی پرجستجوتر پیشنهاد می گردد .

اگر دیجی کالا در کلمه کلیدی “کفش” رتبه نداشته باشد کاملا امری نا امید کننده است .

نتیجه گیری

در انتخاب کلمات کلیدی ، علاوه بر واقع گرا بودن نسبت به وضعیت خودمان ، می بایست ۳ موضوع دیگر را مد نظر قرار دهیم :

  1. میزان جستجو
  2. میزان رقابت
  3. میزان نزدیک بودن به هدف

لینک های مرتبط :

راهکار کاهش نرخ پرش

فاکتورهای استراتژی

ویژگی پایه ای سایت


سئو - طراحی سایت کلیدی ,، ,کلمات ,کلمه ,میزان ,؟ ,کلمات کلیدی ,کلمه کلیدی ,انتخاب کلمات ,وب سایت ,یا کتونی” ,انتخاب کلمات کلیدیمنبع

سئو و سرعت سایت

سئو و تگ ها

هاست مناسب برای طراحی سایت

مهم ترین نکات در طراحی وب سایت

چگونگی بهینه سازی سایت

موتور جستجوی هدف

کلمه هدف در سئو

مشخصات

آخرین جستجو ها

تازه ترین اخبار تخصصي پزشكي ايران و جهان اینجا همه چی هست سریال,اهنگ,خبر,فیلم ایمنی -آتش نشانی -فایر 125 خرید و فروش انواع ریموت کنترل ساگا نمایندگی لوازم یدکی بیل مکانیکی Pc600 زیبایی و سلامت نماوا کلیپ 4 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. خرید اینترنتی خرید پارکت با کیفیت