یکی از سوالات پر تکرار تولیدکنندگان محتوا آنلاین و مدیران کسب وکارهای اینترنتی

گوگل دائماً الگوریتم‌های جستجوی خود را تغییر می‌دهد.

برای اطمینان از به دست آوردن رتبه‌های برتر نتایج گوگل باید از تاکتیک‌های امروز فراتر روید.بر روی استراتژی‌های بلندمدت تمرکز کنید.

یکی  از خط‌ مشی‌های گوگل که همیشه به آن توجه خاصی داشته است تولید محتوا ی باکیفیت هست.

تولید مقاله باکیفیت که مخاطب به آن نیاز داشته باشد می‌تواند باعث رشد سریع رتبه سایت در گوگل شود.بازدیدکننده آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارد.و این خود بهترین تبلیغ برای کسب وکار آنلاین است.

درک کار موتورهای جستجو برای ایجاد موقعیت وب‌سایت اهمیت زیادی دارد،  شما باید برخی از تاکتیک های اثبات شده گوگل را برای ارتقا رتبه وب‌سایت پیاده سازی کنید.

این مقاله راهنمای شما برای بالا بردن رتبه مقالات خود در گوگل است.

 

بهینه‌ سازی سایت برای کلمات کلیدی

اولین و شاید مهمترین قسمت بهینه سازی سایت در استراتژی سئو، بهینه‌سازی محتوا بر اساس کلمات کلیدی مناسب است.

کلمات کلیدی از اهمیت بالایی برخوردارند، توصیه می‌کنم این قسمت را با دقت مطالعه نمایید.

کلمات کلیدی چیست ؟ همان کلمات و جملاتی که کاربر در کادر جستجوی گوگل وارد می‌کند و توسط آن به سایت ما یا رقیبانمان  هدایت می‌شود.

کدام کلمات  کلیدی برای مقالات ما مناسب‌ترند؟

قبل از نوشتن باید بررسی‌هایی انجام شود و نتایج این بررسی مبنای نوشتن محتوای ما قرار گیرد.

باید بدانیم برای کدام کلمات کلیدی باید رتبه کسب کنیم.من توصیه می‌کنم قبل از انجام هر کاری در سئو، بررسی اولیه انجام شود تا از هدر رفتن زمان و زحمتتان اطمینان حاصل کنیم.

در عنوان مقاله از کلمات کلیدی استفاده شود

اولین و اساسی‌ترین راه برای بهینه‌سازی مقالات قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان است

وقتی کلمات کلیدی در عنوان قرار می‌گیرند احتمال اینکه مقاله رتبه‌خوبی به دست بیاورد خیلی زیاد می‌شود.

استفاده از  کلمات کلیدی LSI

یکی از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های کسب رتبه برای مقالات استفاده از کلمات کلیدی (LSI (Latent semantic analysis به فارسی آنالیز پنهان مفهومی است.LSI به چه معناست ؟؟؟؟

یعنی ما  از کلماتی مرتبط با کلمات کلیدی موردنظر در متن نوشته‌ها استفاده کنیم.این کلمات به گوگل می‌گوید که محتوای ما  مرتبط با موضوع در دست است و باعث افزایش رتبه ما در گوگل می‌شود.

برای پیدا کردن این کلمات به پایین نتیجه جستجوهای گوگل بروید.وقتی در گوگل کلمه یا موضوعی را جستجو می‌کنیم گوگل موضوعات مرتبط را نیز پیشنهاد می‌دهد.

از کلمات کلیدی در تگ‌های H2  یا H3 استفاده کنید

بهترین مقالات به بخش‌های مختلف تحت عنوان‌های خاص تقسیم می‌شوند.

قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان‌های H2 , H3 باعث جلب‌توجه گوگل به بخش‌های مختلف  متن مقاله می‌شود.

بهینه کردن محتوا

گوگل دائماً الگوریتم‌های جستجوی خود را تغییر می‌دهد.

برای اطمینان از به دست آوردن رتبه‌های برتر نتایج گوگل باید از تاکتیک‌های امروز فراتر روید.بروی استراتژی‌های بلندمدت تمرکز کنید.

یکی  از خط‌مشی‌های گوگل که همیشه به آن توجه خاصی داشته است تولید محتوای باکیفیت هست.

تولید مقاله باکیفیت که مخاطب به آن نیاز داشته باشد می‌تواند باعث رشد سریع رتبه سایت در گوگل شود.

مقاله‌ کلمات کلیدی در مورد نحوه تولید محتوا و بازاریابی آن شرح کاملی ارائه کرده است.

با مطالب بعدی وب سایت بی مگ همراه ما باشید

http://bimag.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%db%8c%da%a9-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a8%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%85%d8%9f/


سئو - طراحی سایت گوگل ,کلمات ,کلیدی ,سایت ,رتبه ,مقاله ,کلمات کلیدی ,در گوگل ,به آن ,کلیدی در ,سایت در ,تولید مقاله باکیفیت ,دادن کلمات کلیدی ,استراتژی‌های بلندمدت تمرکز ,تاکتیک‌های امروز فراترمنبع

سئو و سرعت سایت

سئو و تگ ها

هاست مناسب برای طراحی سایت

مهم ترین نکات در طراحی وب سایت

چگونگی بهینه سازی سایت

موتور جستجوی هدف

کلمه هدف در سئو

مشخصات

آخرین جستجو ها

یکم بیشتر بمون ایران فروشی نیست اخبار نجاری و نساجی اجناس فوق العاده رزرو ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هر چی که بخوای سریال های جدید ترکیه در حال پخش Aviannaqbcmc8ae netz دانلودستان فروش ترازو اورجینال